Art Director

  • Vytváření ideových a vizuálních konceptů reklamních kampaní a jejich prosazování, primárně pro klienta P&G, ale i pro další projekty a nový byznys.
  • Modelování klíčových myšlenek (core idea) na základě briefů a strategie brandu.
  • Vytváření koncepčního obsahu pro čtyři země (ČR, SR, HU, PL) v rámci mezinárodní digitální platformy.
  • Prezentace konečných návrhů týmu i klientům.
  • Úzká spolupráce s kreativním a accountským týmem při navrhování konceptů a jejich dotahování do konečné podoby.
  • Těsná spolupráce s Traffic Managerem, který je podporou celému kreativnímu týmu.
  • V první řadě dobré nápady a touha je realizovat :o)
  • Schopnost rozpoznat ty nejlepší nápady a umět je „prodat“ v týmu i u klientů.
  • Znalost všech kreativních a digitálních formátů a jejich využití pro vytvoření a podporu positioningu příslušných značek.
  • Zkušenosti s natáčením TV spotů, videí, atp.
  • Nadšení pro nové technologie a jejich využití při vytváření a realizaci kampaní.
  • Znalost anglického jazyka (dennodenní komunikace v angličtině s klienty i některými členy kreativního týmu).
  • A také i smysl pro humor :o)
  • Zajímavé platové podmínky se čtvrtletními bonusy podle dosažených byznysových výsledků.
  • Prostředí pozitivně (s)laděného kolektivu, ve kterém nechybí humor a vzájemná inspirace.
  • Zajímavé benefity vč. 25 dnů dovolené, Home Office, vzdělávání, atp.
  • Mezinárodní aspekty práce – každodenní komunikaci v AJ.
  • Možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu podle tvých zájmů a zaměření.
Maximální velikost souboru: 3 MB.