Recepční/Office Assistant

Do reklamní agentury Proximity Prague hledáme kolegu/kolegyni na pozici Recepční/Office Assistant.

Pokud chceš být první usměvavou tváří, kterou potkávají naši klienti či dodavatelé, a první, koho ráno kolegové pozdraví, pak hledáme možná právě tebe.

Netrváme na mnohaleté praxi z předchozího zaměstnání, rádi tě vše naučíme.

Důležitá je pro nás hlavně spolehlivost a schopnost po zaučení fungovat samostatně.

  • Zabezpečuje plynulý chod recepce a také chod celé kanceláře (komunikace se správcem budovy, příprava zasedacích místností, …).
  • Pečuje o klienty, návstěvy i zaměstnance (objednání kancelářských potřeb, občerstvení na schůzky, …).
  • Správa příchozí i odchozí pošty – fyzické i elektronické.
  • Komunikace s kurýrními službami.
  • Administrativní činnost.
  • Komunikaci s dalšími dodavateli služeb, které využíváme (např. servis firemních vozidel).
  • Řešení ad‑hoc úkolů.
  • Dobrá znalost práce na PC vč. MS Office
  • Silné organizační a komunikační dovednosti
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Proaktivita, samostatnost, zodpovědnost
  • Angličtina na komunikativní úrovní – slovem i písmem
  • Řdičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Předchozí praxe výhodou, nikoli podmínkou
  • Kancelář v atraktivní části Karlína (přímo Křižíkova ulice)
  • 5 dní dovolené navíc, sick days
  • Firemní NTB a mobil
  • Plat: 28 000 + odměny při splnění nastavených cílů
  • Možnost kariérního růstu v rámci agentury
  • Teambuildingy a společné týmové akce

Nástup?

Dle dohody, na zkušeného parťáka a nadšence rádi počkáme :o)

Své CV a případně motivační dopis nám prosím zašli přes kontaktní formulář.

Těšíme se na tebe!

Maximální velikost souboru: 3 MB.