Novinky

Novinky

Březen 2021

Úspěšná kampaň pro KetoMix


Naše kampaň pro značku KetoMix, které začala v lednu letošního roku, přináší skvělé výsledky. V meziročním srovnání v návaznosti na kampaň vzrostl prodej v České republice o 20 % a na Slovensku dokonce o 80 %. KetoMix tak zažívá úspěšný vstup do roku 2021 a posiluje svou pozici lídra ketonových diet nejen v České republice.
Březen 2021

Richard Kolbe novým kreativním ředitelem Proximity Prague


Od března se kreativním ředitelem agentury Proximity Prague, a také MARK BBDO, stává zkušený Richard Kolbe, který v minulosti působil mimo jiné v agenturách Publicis, Leo Burnett a VCCP. Má zkušenosti s prací pro nejprestižnější klienty, jako např. Pilsner Urquell, SANOFI, Sberbank, O2 a mnoho dalších, přičemž jeho spot „Bóbika“ pro centrum.cz je nesmrtelný.
Únor 2021

Rozšiřujeme naše služby pro Procter&Gamble na Ukrajinu


Od února rozšiřujeme naši působnost v rámci projektu Pampers Village na ukrajinský trh. V rámci tohoto projektu se staráme o brandové digitální kanály a s nimi související CRM komunikaci. Dosud jsme z Prahy produkovali Pampers digitální aktiva pro Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko.
Leden 2021

Kampaň pro nového klienta KetoMix


Od ledna startuje integrovaná kampaň pro KetoMix, lídra na trhu ketodiet v České republice. TV spoty můžete vidět na TV Nova a všech kanálech Primy (Media Club). Tváří nejen televizní, ale i onlinové části kampaně, je opět herečka Mahulena Bočanová, která se se značkou spojila a věnuje se její propagaci (na základě vlastní dobré zkušenosti s výrobky KetoMix) již několik let.